En del af Myextensions bloggerteam

Hej girlies!! Og gutter, hvis i også læser dette oplæg, går dog udfra det mest er piger der er interesseret i dette indlæg! :b

Men nu når jeg er en del af MyExtensions bloggerteam, og jeg har fået påsat cold fusion ved butikken i Aalborg, så synes jeg ligesom at jeg er nødt til at skrive et indlæg om det.. Hehe ;)!!
Her er et billede af mig før og efter jeg fik extensions i:
Image

Metodevalg

Den metode jeg har valgt at få sat i er cold fusion, hvor man sætter små totter fast vha. små ringe. Min grund til at vælge cold fusion over de andre metoder er at jeg føler cold fusion bliver mere naturligt for mig, eftersom det er små totter, og ikke baner af hår, jeg kan derved lettere sætte det op i hestehaler osv. når jeg skal motionere og træne. Derudover synes jeg også det er ret smart at man kan genbruge hårtotterne i op til 6 måneder. Hvilket jo er ret økonomisk smart! 🙂 Jeg valgte at få 60 cm, da jeg ville have det så langt som muligt! Her er lige et copy/paste fra MyExtensions hjemmesiden, hvor i kan læse mere om denne metode.
Image

Påsætning

Selve påsætningen tog ca. 2 timer, der var en god stemning og flinke mennesker i butikken, så det var en rar oplevelse. Da jeg først kom ind blev jeg bedt om at tage plads, hvilket jeg selvfølgelig gjorde. Simone, tror jeg nok hun hed, spurgte om jeg ville have noget at drikke, hvorefter jeg svarede et glas vand ville være dejligt. :)! Jeg fik imens jeg sad i stolen udleveret en guide til hvordan jeg bedst muligt kunne pleje og vedligholde mine extensions. Simone var hurtig til at matche min hårfarve, og vi kom hurtigt i gang med påsætningen. Under påsætningen snakkede vi om plejning af extensions, mine erfaringer, hendes erfaringer osv. Jeg kan eventuelt senere hen give en endnu dybere beskrivelse af pleje af extensions, eftersom de kræver meget mere pleje end ens naturlige hår. Her er lidt billeder fra påsætningen.
ImageMine Køb Ved MyExtensions 

Samme dag som jeg fik påsat mine extensions shoppede jeg løs af produkter i butikken, hvilket helt sikkert kan betale sig, eftersom man får 10% rabat når man køber det samme dag, derudover har MyExtensions lavet nogle plejepakker man kan købe med rabat.

Jeg købte:
Moroccanoil Moisture Repair Shampoo
Moroccanoil Moisture Repair Conditioner
Moroccanoil Intense Hydrating Mask
NoInhibition Final Protector

Pleje- /stylingprodukter jeg allerede ejede:
Tangle Teezer – Sort
Moroccanoil Treatment Olie
HH Simonsen Rod Curling Iron VS5 Deep Waver
HH Simonsen True Divinity Glattejern

Image

Man kan fx. købe denne Moroccanoil plejepakke, hvilket jeg klart vil anbefale. Heri får man en shampoo, balsam, hårolie og tangle teezer. Shampoen og balsamen har jeg prøvet at bruge 2 gange, og ja, de koster lidt ekstra end supermarkedsshampoo og balsam, men det er så meget det værd! For det første selvom man har langt hår behøver man ikke at bruge en særlig stor mængde for at få vasket håret, for det andet gør de ens hår lækkert og blødt. Jeg tror også at selv når jeg er færdig med at have extensions i vil jeg fortsætte med at bruge dem. 🙂 Hår olien bruger jeg hele tiden, ens hår føles så dejligt blødt efter man har brugt det. Og hårbørsten, ja.. Den har jeg brugt i flere måneder allerede. :p

Image

Image

Her er også et lille copypaste om deres heatprotection spray og tangle teezer, disse er jeg også meget tilfredse med, og bruger nok ikke andre ting lige foreløbig. 😉
Men igen i kan købe diverse produkter og læse mere inde på MyExtensions hjemmeside.

Tanker efter påsætning:

Min umiddelbare første tanke var.. “I’M IN LOVE!!” Jeg elsker mit nye hår, og jeg kan næsten ikke lade være med at røre ved det, børste det og pleje det. Jeg havde godt hørt folk snakke om at det kunne være hårdt at have extensions, men min umiddelbare tankegang var at folk de bare pylrede, og at det kunne vel ikke være værre end clip in extensions. Der blev jeg da vist modbevist! Havde ikke regnet med at det ville være så hårdt at sove med, min første nat var faktisk rimelig øm. Dagene efter begyndte min hovedbund at klø, hvorefter jeg har været inde og læse at det igen er hovedbunden der skal vænne sig til at have påsat extensions. Så jeg giver det igen noget tid og håber det bliver bedre!
Jeg har næsten altid kun krøller, eftersom jeg sover med fletninger for at passe på mit hår, og synes også de blender flottere ind på den måde. Folk omkring mig har ikke rigtig reageret på mit pludselige lange hår, men ja.. De er bare så vant til at se mig med clip ins at de ikke rigtig tænker over det. 🙂 Men de så fab ud til koncerten i lørdags. ;)!!!

Image

Men vil runde dette indlæg af, og laver nok igen et mere dybdegående indlæg om pleje af extensions senere hen. I må have en god dag! 🙂

Skriv en kommentar

Emneordssky